חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כלות מספרות
סיפורי חתונה ואירועים מיוחדים
לחץ כאן
חתנים מספרים
חליפות חתן \ בגדי גברים
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

בין שלל הסידורים וההכנות לקראת היום הגדול עומדת בפתח הבחירה הכי חשובה שלך, החתן, והיא בחירת החליפה. בעוד הכלה בוחרת ומודדת לאיטה שמלות כלה חודשים רבים טרם החתונה, בחירת חליפה עבורך כנראה תיעשה ממש בסמוך לה, כחודש עד חודשיים לפני.

אבל חשוב לזכור שממש כמו שבתחום שמלות כלה השמיים הם הגבול, כך גם בתחום אופנת החתנים שהולכת ומתפתחת בקצב מסחרר שכולל טרנדים רבים, ומציעה לגברים מגוון אפשרויות, סגנונות וגזרות ליום המיוחל, ואז, באופן טבעי, הבחירה בחליפה הופכת להיות מורכבת יותר מתוך ההיצע הרב.

הטרנדים החמים באופנת חתנים

כיום, יותר ויותר חתנים מעדיפים ללבוש חליפת חתן בצבע כחול. הטרנד של חליפות גברים כחולות בכלל וחליפות חתן בפרט הפך להיות נפוץ בקרב רבים מסיבה פשוטה: הצבע הכחול הולם את כל הגברים ומתאים לכל גוון עור. בנוסף למראה מחמיא מאוד,  מתקבל גם מראה אופנתי ועדכני.

ישנן גם חליפות חתן בגזרת סלים פיט שהפכו למאוד מבוקשות באחרונה. חליפות חתן אלה הנקראות גם סקיני מקנות מראה אלגנטי וסולידי ומחמיאים במיוחד למבנה גוף רזה. לחליפות אלה ניתן להוסיף נעלים מיוחדות או חגורה כך שיתקבל מראה עוד יותר אופנתי והחליפה תיראה מיוחדת במינה.

לחתנים נועזים יותר שרוצים ללכת עד הסוף ו"להתפרע" ביום המיוחד ניתן להוסיף לכל חליפה חולצה בצבע לא שגרתי או נעליים בצבע בהיר למשל ובכך, להפוך את המראה של החליפה ללוהט במיוחד.

על מה חשוב להקפיד טרם בחירת חליפת חתן?

מבין שלל הסגנונות הקיימים באופנת חתנים על החתן לבחור את הסגנון בו הוא לא רק נראה נהדר אלא גם מרגיש כך, כלומר אוהב את מה שהוא לובש ומרגיש בנוח בתוך החליפה כי, כידוע, אתה הכי יפה כשנוח לך. מעבר לכך, לא כל טרנד לוהט עשוי להיות מתאים לכל חתן, כך שמומלץ לנסות מספר אפשרויות עד למציאת הבחירה המושלמת בה ירגיש החתן הכי טוב שאפשר וגם יראה כך. 

פרמטר חשוב נוסף שיש לתת עליו את הדעת הוא מידות נכונות – התאמה מדויקת ככל האפשר הן למבנה הגוף והן לגוון העור. לחתנים בעלי עור שחום יתאימו בדרך כלל חליפות חתן בהירות ואילו לחתנים בעלי גוון עור בהיר יתאימו חליפות חתן בהירות.

בנוסף, חשוב לקחת מרווח זמן של חודשיים לפני החתונה על מנת להיערך ולבחור נכון וכדי שיהיה מספיק זמן לתיקונים ולשינויים במידת הצורך.