חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כלות מספרות
סיפורי חתונה ואירועים מיוחדים
לחץ כאן
חתנים מספרים
חליפות חתן \ בגדי גברים
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

בחירה של חליפת חתן צריכה להיעשות בקפידה רבה כיאה לכוכב האירוע יחד עם הכלה לעתיד.

זוהי החליפה בה תבלה שעות רבות במהלך היום החשוב בחייך בצילומים, וכמובן גם באירוע אל תוך השעות הקטנות של הלילה, לכן הקפדה על איכות גבוהה של בדים, צבע מחמיא וגזרה נכונה של החליפה יקנו לך את הבחירה הנכונה.

אחד הפרמטרים החשובים שיש לקחת גם בחשבון טרם בחירת חליפת חתן היא העונה בה נערך האירוע. התאמה מושלמת של חליפת חתן בהתאם למזג האוויר שישרור באותה העת תקנה לחתן תחושת נוחות מרבית, ותגרום לו להרגיש הן אופנתי ועדכני, והן נוח ומשוחרר בבדים שנבחרו בדיוק לעונה זו מבחינת הרכבם. 

בחירת חליפת חתן לקיץ 

אם החתונה מתקיימת בעונה החמה חשוב לבחור חליפת חתן מבדים דקים ואווריריים. הרכב הבדים האלה שאופייני בעיקר לפשתן וכותנה מקנים תחושה נעימה ומרעננת וכמובן קרירה בהשוואה לבדים עבים וחמים יותר. פרט להרכב הבדים  חליפת חתן לקיץ בדרך כלל תהיה בצבעים בהירים יותר, ואף יהיו חתנים שיבחרו במראה הקליל עוד יותר, ויסתפקו רק בחולצה מכופתרת ללא ג'קט או בווסט, למראה משוחרר ומודרני. 

בחירת חליפת חתן לחורף 

בעונה הקרה והגשומה מומלץ לבחור בבדים מחממים כגון: צמר, פוליאסטר ועוד שיקנו תחושה נעימה וכמובן מראה מהודר ואלגנטי יותר. בחורף, חליפות חתן בצבעים כהים הן המומלצות יותר היות וצבעים אלה עולים בקנה אחד עם העונה הקרה ונחשבים לאופנתיים במיוחד: אפור, כחול ושחור הם בדרך כלל הצבעים הבולטים לעונה זו. צבעים אלה בדרך כלל מתאימים לחתנים בעלי גוון עור בהיר אף גם לחתנים עם גוון עור שחום יקנו מראה הולם ומחמיא מאוד. ניתן להוסיף חגורה מיוחדת או חפתים מנצנצים להשלמת המראה האלגנטי והסולידי של חליפות חתן אלה.

מאחר וחליפות חתן בצבעים אלה מקנות מראה מהודר מאוד כיאה לחתנים, הן מתאימות גם לאירועים הנערכים בקיץ ולא רק בחורף ולכן נקראות גם חליפות חתן קלאסיות.

דגשים לבחירה נכונה של חליפות חתן

על מנת ליהנות ממראה של חליפה סופר אלגנטית, אופנתית ועדכנית חשוב לבחור את החליפה לפי הטעם האישי והתחושה המתקבלת בעת לבישתה. רק לאחר מדידה וניסוי של כמה סגנונות וגזרות תוכלו להגיע לחליפת החתן המחמיאה וההולמת ביותר עבורכם, שמתאימה הן לעונה בה נערכת החתונה והן למידות המדויקות שלך ולמי שאתה בדיוק כמו כפפה ליד. חשוב כמובן לא להתפשר גם על איכות ועל רמת גימור גבוהה לנוחות מרבית ולמראה מנצח.