חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כלות מספרות
סיפורי חתונה ואירועים מיוחדים
לחץ כאן
חתנים מספרים
חליפות חתן \ בגדי גברים
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

חליפת חתן מותאמת לעונת החתונה

היום הגדול בפתח ובתוך אינספור ההכנות עומדת בפנייך הבחירה בחליפת חתן, שהיא בחירה חשובה מאוד בפני עצמה. היא זאת שתכריע ותשפיע על המראה והתחושה שלך ביום המיוחד. בעוד הכלה כבר משרטטת בדמיונה מזה שנים כיצד תראה שמלתה, הרי שהחתן לא תמיד יודע מראש לגבי החליפה אותה ילבש, הסגנון והצבע שלה. אך פרט לפרמטרים אלה ישנו עוד פרט חשוב ביותר שיש לקחת בחשבון על מנת שהתאמת חליפתו תהיה מושלמת והוא העונה בה נערכת החתונה.

על מנת שתזכה במראה המושלם שהוא אופנתי ועדכני חשוב גם להרגיש בנוח. הנוחות בתוך החליפה נמדדת בעיקר מגזרה מחמיאה ומתאימה למידותייך, ומהרכב בדים נכון המותאם למזג האוויר של העונה בה נערכת החתונה. השילוב של בדים נכונים באיכות גבוהה יחד עם חליפה שהיא תפורה למידותייך הוא השילוב המנצח שיגרום לך להיראות ולהרגיש הכי טוב שאפשר, כיאה לחתן ביום חתונתו.

חליפת חתן המותאמת לעונת הקיץ

חתונה הנערכת בעונה הלוהטת מחייבת בחירה מדויקת של חליפת חתן  בבחירה זו חשוב לשים דגש על בדים אווריריים ונעימים שיקנו לך תחושה קרירה ומרעננת. בדרך כלל מדובר על בדים דקים יותר כמו כותנה ופשתן, ובצבעים בהירים העולים בקנה אחד עם העונה החמה כמו לבן, קרם, תכלת ועוד. חליפת חתן לקיץ מקנה תחושה נעימה יותר וקלילה כיאה לעונה, ומראה מודרני ומשוחרר יותר, ולכן ישנם חתנים שיעדיפו להסתפק בחליפה הכוללת מכנסיים וחולצה מכופתרת ולא יוסיפו ג'קט או וסט.  

מה חשוב לזכור כאשר בוחרים חליפת חתן לחורף? 

אם אתם עומדים להתחתן בחורף מומלץ לבחור בחליפת חתן המורכבת מבדים נעימים ומחממים. בקטגוריה זו ניתן למצוא בדים כגון: צמר, פוליאסטר ועוד. הם מתאימים לעונה הקרה ומשווים לחליפת החתן מראה מהודר וקלאסי בנוסף לתחושה חמימה ונעימה על הגוף. בדרך כלל צבעי חליפת החתן בחורף יהיו כחול, אפור ושחור שנחשבים למבוקשים מאוד בקרב חתנים רבים ולא רק בעונה הגשומה, לא בכדי חליפות חתן אלו נקראות חליפות חתן קלאסיות. צבעים אלו מחמיאים הן לבעלי עור בהיר והן לבעלי עור כהה יותר ויגרמו לכל חתן להיראות אלגנטי במיוחד. 

כך תבחר נכון חליפת חתן 

לאחר שהבהרנו עד כמה חשוב לבחור הרכב בדים נכון המותאם לעונה רצוי לקחת בחשבון שכדי להגיע לחליפה המושלמת עבורך חשוב למדוד מספר חליפות בסגנונות וגזרות שונות. כך תוכל להבחין איזו גזרה מתאימה ואיזו פחות הולמת אותך. הזמן המומלץ לבחירת חליפת חתן הינו כחודשיים לפחות ממועד החתונה כך שיהיה מספיק זמן לעריכת תיקונים, במידת הצורך.

בנוסף, חשוב במיוחד לא להתפשר על איכות החליפה שכן אתה הולך לבלות בה שעות ארוכות במהלך היום, וככל שהיא תהיה יותר איכותית כך תוכל הרגיש נוח ובטוח בה.