חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כלות מספרות
סיפורי חתונה ואירועים מיוחדים
לחץ כאן
חתנים מספרים
חליפות חתן \ בגדי גברים
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

מעצבת שמלות כלה לדתיות במחיר מדהיםלפי נשים רבות, דווקא המראה הצנוע הוא המרשים. למעשה כל אדם הוא עולם שלם ואילו נשים מעוניינות להיראות במיטבן ובשיאן ביום חתונתן. אולם מטבע הדברים לא כל אישה מגיעה בדיוק עם אותם הערכים מהבית וכל אחת מהם קיבלה חינוך אחר, בעלת תפיסה והשקפת חיים שונה וכן הלאה. מכאן גם שיהיו לא מעט הבדלים לא רק באופי החתונה אלא ובפרט בסגנון של שמלת הכלה. שמלות כלה לנשים חילוניות יהיו שונות משמלות כלה לנשים דתיות, אך אין זה אומר שמלות כלה אלו יהיו פחות מרשימות ויפות מאלו המיועדות לנשים חילוניות.

שמלות כלה אופייניות לנשים דתיות
יופי הוא עניין מורכב אולם ניתן להסכים על כך שמדובר בביטוי של פנים האדם אל החוץ. לפי עיקרון זה, כלה המגיעה מבית דתי וברצונה לשמור על צניעותה, תבחר וודאי שמלת כלה ההולמת את אופייה ובכל אופן תבקש גם היא להיראות הכי יפה שניתן. על פי סולם הערכים של כלות דתיות, ישנו דגש רב על צניעות השמלה שמתאפיינת בשרוולים ארוכים, הידוק במחשוף וסגירת חלקי עור חשופים. יש לזכור בנוסף כי בשל ריבוי הבד, ישנה אפשרות לעצב את השמלה בצורה מהודרת ומרשימה.

על ההבדל בין שמלות כלה לדתיות ולחילוניות
אין ספק שמראה של כלה הצועדת אל החופה כאשר היא עוטה על גופה שמלה לבנה ומלאה בבד יפיפה הוא מרשים במיוחד. שמלות כלה המיועדות לנשים דתיות לא עולות בהכרח יותר או פחות, בנוסף השמלות לא מסוגננות באופן אחר מאשר כל שמלת כלה רגילה. ההבדל ניכר בהדגשים הפשוטים של מעצבת שמלת הכלה, אשר הם אלו למעשה הנושאים באחריות על השינוי המשמעותי. שמלת כלה לנשים דתיות גם היא עשויה להיות מודרנית, קלאסית או דרמטית או בכל סגנון עיצוב אחר שהולם ותואם את רצונותיה של האישה.

רינה בהיר מעצבת שמלות כלה בהתאמה אישית
בסופו של התהליך האישה תזכה ליהנות ממוצר מוגמר ואיכותי, שמלה יפה שאתה היא תוכל לצעוד לחופה הקדושה,ופה למעשה טמונה החשיבות האמתית של שמלת הכלה. לא כל מעצבת שמלות כלה עוסקת גם בעיצוב של שמלות כלה לדתיות. אולם חלק מהמעצבות שתופרות שמלות בהתאם לדרישות אישיות של הכלה אכן מתמחות בנוסף בעיצוב שמלות כלה לדתיות. מעצבת כזו היא רינה בהיר שמתמחה גם בעיצוב של שמלות כלה לדתיות בהתאמה אישית מלאה לטעמה של הכלה. זאת תוך כדי רגישות, הבנה וסבלנות לצרכיה של הכלה.

התאמה בין יופי לצרכים אישיים
רינה בהיר, מזמינה אתכן להתרשם מקולקציית שמלות הכלה החדישה של שנת 2015 ולהביא בחשבון את האפשרות להפוך כל שמלת כלה נתונה לשמלה צנועה שיכולה להתאים גם לנשים מהמגזר הדתי או לנשים שומרות מסורת. רינה בהיר שמחה לעמוד לרשותכן ולקבוע פגישה אישית למתן ייעוץ בסטודיו האינטימי שלה. השילוב בין יופי לצרכים והרצונות האישיים של הכלה, הוא לפי רינה בהיר אחד מהדברים החשובים ביותר בעת הבחירה של שלמות כלה ובמיוחד אם מדובר בשמלות המיועדות לנשים דתיות.

רינה בהיר מעצבת שמלות כלה לדתיות בצורה מוקפדת תוך שמירה על צניעות ובמגוון רחב של סגנונות המחמיאים ליופי של האישה ולנתוניה האישיים.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר. שדות החובה מסומנים *