חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כלות מספרות
סיפורי חתונה ואירועים מיוחדים
לחץ כאן
חתנים מספרים
חליפות חתן \ בגדי גברים
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

תפריט

סדרת מוצרי טיפול וטיפוח

ד"ר אבנר בן שושן מנתח פלסטי

השתלת שיער בשיטה המתקדת היותר בעולם ד"ר שלום שאלתיאל

לחצו לפרטים

בין שלל ההוצאות הצפויות לקראת החתונה עומדות שתי הוצאות כספיות גדולות יחסית והן על שמלת הכלה וחליפת החתן. שתי משימות אלו נחשבות למורכבות ומאתגרות ותוצאתן תכריע כיצד תיראו ביום המיוחד בחייכם. בעוד הכלה כבר מדמיינת את שמלתה שנים רבות טרם החתונה מגיעה הבחירה של החתן בחליפה שצריכה להיות מחמיאה, הולמת ומעניינת במיוחד ובמקביל גם מתאימה לתקציב העומד לרשותו. אז מהיכן מתחילים את התהליך ומהם האפשרויות העומדות בפני החתנים?

השכרה או קניית חליפת חתן

כמו שמלת כלה שמשכירים ומחזירים בתום החתונה ישנה אפשרות להשכיר חליפת חתן ולהוזיל בעלויות. אפשרות זו חוסכת את ניקיון החליפה לאחר האירוע וביצוע תיקונים בה, אך יחד עם זאת חשוב לדעת שניתן לקנות חליפת חתן כמעט בכל תקציב העומד לרשותכם, ולהשתמש בה או בחלקיה לאחר מכן באירועים פרטיים ובחגים, כך שבסופו של דבר מדובר בהוצאה משתלמת.

היכן תמצאו מבצעים והנחות על חליפות חתן?

מבצעים באופנת הגברים תמיד ניתן למצוא הן בחנויות והן באתרי האינטרנט של חברות האופנה הגדולות. מבצעים אלה בדרך כלל עונתיים אך ישנן הנחות מיוחדות בתקופות הסיילים מדי שנה כמו בחודש נובמבר וכן לקראת החגים כמו חגי תשרי, חג הפסח ועוד. כמו כן, כמעט תמיד ניתן למצוא מחירים אטרקטיביים על חליפות חתן מקולקציות קודמות, עודפים או מכירת חיסול בחנויות מסוימות. כדי למצוא הנחה משתלמת שתתאים לתקציב העומד לרשותכם התחילו בחיפוש חליפות חתן כחודשיים לפני החתונה או אפילו לפני כן, ובמידת הצורך בצעו תיקונים לקראת מועד החתונה. יתרה מזאת, במספר לא קטן של חנויות אופנה מציעים "עסקת חבילה" הכוללת חליפת חתן כולל אביזרים ואפילו נעליים מתאימות – כך שמדובר בעסקה משתלמת במיוחד שמוזילה את עלות החליפה ולכן כדאי לבדוק על קיומן.

האם המחיר הזול משפיע על האיכות של החליפה?

כאשר מדברים על מחיר זול חושבים באופן ישיר על השפעתו מבחינת איכות המוצר. בתחום חליפות חתן אסור להתפשר על האיכות גם אם לפעמים תצטרכו לשלם מעט יותר, וזאת כדי להבטיח לכם שימוש נאות בחליפה ללא תקלות ועוגמת נפש ביום החתונה. לכן כאשר בודקים מחיר חליפות חתן ביחס לעמידה בתקציב חשוב לבדוק האם מדובר במקום אמין וותיק אשר מחזיק בחליפות איכותיות ורמת גימור מעולה לצד מחירים נוחים ומשתלמים או שמא מדובר בחליפות חתן זולות מדי שמחירן נובע בין היתר מאיכות ירודה. הקפידו לברר היטב טרם הקנייה על המקום בו אתם עומדים לרכוש חליפות חתן, בדקו חוות דעת וביקורות כדי להיות בטוחים בקנייתכם.

פינת המומחים

כתבה שכדאי לקרוא על פעילות גופנית ודיאטה, השילוב בין דיאטה נכונה על ידי אדם מוסמך ופעילות ספורטיבית

אולי זה יכול להענין אתכם

המומלצים

לכל שאלה אתם מוזמנים להשאיר פרטים

לחצו לפרטים באתר

תפריט

ד"ר אבנר בן שושן מנתח פלסטי

השתלת שיער בשיטה המתקדת היותר בעולם ד"ר שלום שאלתיאל

לחצו לפרטים

פינת המומחים

כתבה שכדאי לקרוא על פעילות גופנית ודיאטה, השילוב בין דיאטה נכונה על ידי אדם מוסמך ופעילות ספורטיבית

אולי זה יכול להענין אתכם

המומלצים

מכוני כושר

טיפים 

מאמרים, חשוב לדעת

הכירו את Recalm