חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כלות מספרות
סיפורי חתונה ואירועים מיוחדים
לחץ כאן
חתנים מספרים
חליפות חתן \ בגדי גברים
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

השתלת שיער בטורקיה – מלאו את הקרחות וצאו לשגרת חיים משודרגת

לא יהיה זה סוד לומר כי השתלת שיער בטורקיה הוא הטיפול הרפואי מהמדוברים ביותר בישראל ובמערב. לאחר שנתיים מורטות עצבים של מגיפת קורונה, וסדר יום שהאנושות לא הכירה בעבר כתוצאה מכך, השתלת השיער נותרה מהבודדות שבפרוצדורות הרפואיות בהן למטופל אין ספק בהצלחתן. ביננו, כשרואים את מאות המושתלים נהנים שוב משיער, ושוכחים מהמפרצים או מהמצח הגדול, אפשר להבין מדוע האמון עולה. מהו הסוד של טיפול זה והאם הוא מתאים גם לכם? בואו לקרוא וללמוד.

הסוד בהשתלה – מתבססים על השיער שלכם ושלכם בלבד

לא מדובר על שיער אסתטי של מישהו אחר שעשו לו בידוד-DNA, או על טיפול באמצעות שיערות של פאה נוכרית, אלא על השיער המקורי שלכם. בדרך כלל, אדם מתקרח מקדימה ובקודקוד הראש, בעוד החלק האחורי ביותר, זה שנמצא בעורף, נשאר שופע. אם תתבוננו טוב גם באנשים אותם אתם מזהים כ- 100% קרחים, תראו שנשארו להם מעט זקיקים באותו חלק. טיפול השתלת שיער בטורקיה מתבצע משם ומהצוואר התחתון, אזורים חזקים שלא מושפעים מהעיוות שמייצר הורמון ה- DHT. הורמון זה מופרש על ידי הטסטוסטרון כאשר אדם מסוים לא מקפיד על תזונה בריאה ומאוזנת ותוקף את החלק הקדמי וקודקוד השיער, בעוד החלקים האחוריים נשארים שלמים בדרך כלל. התוצאה היא ייבוש ונשירה של שיערות בחלק העליון, בעוד אחורי הראש נשארים שופעים וחזקים. לכן, ניתן לתרום משם מבלי שייראה שם מחסור.

מידת ההתאמה שלכם להשתלת שיער בטורקיה

השתלת שיער בטורקיה מתאימה למועמד שמכיר את מגבלות שגרת החיים שתגיע לאחר מכן: נטילת תרופות שיינתנו במרפאת השתלת השיער, ולאחריהן, צריכת טיפול פלסמה לחיזוק הזקיקים פעמיים עד 4 פעמים בשנה. כמו כן, היא מתאימה למי שמבין שהתוצאה לא תלויה רק במה שיוצג לאחר 6-18 חודשים מתום הטיפול, אלא גם במה שתעשו או לא תעשו אחרי זה: תקפידו על תזונה נכונה, תעשו בדיקות דם לווידוא שמדד הסוכר נמוך והמדדים החיוניים (ברזל וויטמינים שונים) תקינים, תימנעו מחשיפה לשמש ככל האפשר, ועוד.

התהוות ההכנות לטיפול השתלת שיער

אן הגעתם למסקנה כי השתלת שיער בטורקיה זה מה שאתם צריכים בשביל למלא שוב את השיער, יש ליצור קשר עם מתווך ישראלי מטעם המרפאה ולשלוח לו תמונות של הראש העכשווי שלכם מזוויות שהוא יבקש. התמונות יישלחו למרפאה ושם יוחלט על סוג השתלת שיער בטורקיה שתעברו, ועל תוכנית טיפולים ייחודית לכם, עם כמות מוגדרת של זקיקים. לפי כל אלו תונפק לכם הצעת מחיר שכוללת טיפול ומלון. כרטיס הטיסה הוא במימון שלכם. ההמלצה שלנו היא לרכוש כרטיס טרולי בהלוך, על מנת שתוכלו להגיע מהר לאולם הנוסעים ולפגוש את צוות ההשתלה, וכרטיס שליחת מזוודה בחזור, על מנת שתוכלו לשים בה את התרופות שתקבלו ולהימנע מריקון שלהן על ידי הביטחון בשדה התעופה הטורקי.