חיפוש
סגור את תיבת החיפוש
כלות מספרות
סיפורי חתונה ואירועים מיוחדים
לחץ כאן
חתנים מספרים
חליפות חתן \ בגדי גברים
לחץ כאן
שקופית קודמת
שקופית הבאה

התאמת חליפות חתן היא אומנות שמעטים יודעים לעשות

התאמת חליפות חתן היא אומנות שמעטים יודעים לעשות

 

אם גם אתם מתחילים את המסע לעבר חליפות חתן אך לא בטוחים במה שאתם עושים, אתם לא לבד. מדובר על אומנות, לא פחות. לא בכדי ראיתם עבר אנשים עם לבוש מפואר ומרשים לצד אחרים עם פרטי לבוש פשוטים יותר. לא מדובר רק על כסף ועל טווח מחירי החברה המוכרת, אלא על ידע בסיסי שכל גבר צריך שיהיה לו. בבסיסו, הוא צריך להבין מה הוא עושה עם פרטי העיצוב השונים וכיצד להרכיב מהם את חליפת החלומות שלו. כאן תוכלו ללמוד פרטי מידע חשובים אלה.

התאמת החליפה לסוג האירוע

אין זה סוד שבאירוע חורף אין אותה אווירה כמו באירוע קיץ ובאירוע לילה אין את אותה אווירה כמו באירוע לאור יום. בדרך כלל חליפות חתן שמתאימות לאור יום תתאמנה לקיץ כולו והן מבוססות על 2 חלקים. זאת, לעומת חליפת חורף ולילה המבוססת על 3 חלקים, בה החלק השלישי הוא ז'קט יוקרה בצבע של המכנס הנבחר. החולצה בשני המקרים בדרך כלל תהיה בהירה מהמכנס, בצבע שונה. מדוע "בדרך כלל" ולא תמיד? כי בהמשך, נלמד על מקרים בהם השארת כל החליפה בצבע אחיד היא בדיוק המהלך הנכון לעשות עבור חלקנו.

התאמת צבעי החליפה

בדרך כלל, השאיפה היא שהמכנס יהיה כהה, הז'קט בדיוק אותו דבר והחולצה בהירה משניהם בהרבה. השילוב הכי קלאסי שרובנו מכירים הוא מכנס וז'קט שחורים וחולצה לבנה. ואולם, לכל כלל יש יוצא מן הכלל? מתי משתלם לחתן להשאיר הכל באותו הצבע, ולבוא לבוש שחור או כחול כהה לחתונה? כאשר מדובר על מישהו בעל גובה נמוך המבקש להציג את עצמו כגבוה. שילוב חד גוני של חליפות חתן הוא הגורם היחיד שמספק את הפתרון לכך.

התאמת עניבה ומטפחת

עניבה עשויה להיות עניבת אורך או פפיון בצוואר. מומלץ שהם יהיו בעלי צבע שלישי השונה מזה של החולצה והמכנס בשביל ליצור התאמה קלאסית לחליפה. למשך, חליפות חתן עם מכנסיים וז'קט בצבע כהה וחולצה לבנה יזדקקו לעניבה אדומה בשביל ליצור את ההתאמה הנדרשת, וגם עניבה כחולה תעשה את העבודה במקרה זה. מטפחת היא כלי עיצובי שנמצא בדש הבגד ומוסיף המון למראה החליפה. מומלץ לבחור בצבע שונה מזה של החליפה בשביל ליצור תבליט גונית בחלק העליון ובכך להשביח את העיצוב.

התאמת נעליים עבור חליפות חתן

נעליים של חליפות חתן צריכות להיראות חגיגיות, יפות ומייצגות. מומלץ לבחור באותו צבע כמו של הז'קט והמכנס בשביל ליצור תאימות ברמה גבוהה בין חלקי החליפה השונים. האפשרויות הן נעליים גבוהות עם שפיץ או נעליים שטוחות. ניתן לבחור גם נעליים גבוהות או שטוחות בעלות קצה עגול ולא שפיצי. השקעה בבחירה נכונה של נעליים עבור חליפות חתן סוגרת אותן כמוצרים מוגמרים שניתן להשתמש בהן באופן מושלם בחתונה וגם באירועים שיבואו בהמשך הדרך.